The Last of Us

شاید بسیاری از کسانی که در دنیا اهل گیم هستند، تا کنون اسم بازی The Last of Us را شنیده باشند. یکی از بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن. البته باید اینگونه بگوییم: یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های انحصاری پلی استیشن.

سری بازی های لست آف آس، شامل دو شماره میباشند و از زمان پلی استیشن ۴ تا کنون منتشر میشوند. چندی پیش هم نسل جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ منتشر شد. این بازی هم برای پلی استیشن ۴ و هم برای پلی استیشن ۵ در دسترس می باشد.

این بازی به خاطر گیم پلی جذاب و خط داستانی فوق العاده اش توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. علاوه بر آن، گرافیک فوق العاده و توجه زیاد به جزئیات را میتوان از دیگر عوامل موفقیت این بازی دانست. اکنون هم با انتشار نسخه جدید این بازی، بسیاری مشتاقند تا آنرا تجربه کنند.

نسخه جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ ، چندی پیش در مراسم The Game Awards رکوردی از خود به جا گذاشت. بیشترین دفعات نامزد شدن در عنوان های مختلف این مراسم. یعنی ۱۰ مرتبه. رکوردی که هیچ بازی دیگری نتوانسته است به آن برسد. پیش از این بازی، این رکورد با ۸ مرتبه برای بازی Red Dead Redemption 2 بود.

در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سری بازی های The Last of Us . در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال انتشار قسمت سوم بازی لست آف آس

طی مصاحبه اخیر کارگردان بازی The Last of Us Part ll، نیل دراکمن، با Entertainment Weekly وی به سوالی درباره نسل آینده این بازی پرطرفدار پاسخ داد.

مدتی است که اخبار ضد و نقیضی در خصوص نسل آینده سری بازی های لست آف آس به گوش میرسد. این را هم میدانیم که نیل دراکمن روی یک آی پی جدید کار میکند و این احتمال وجود دارد که پس از آن سراع قسمت سوم این بازی برود. همچنین همانطور که مدتی پیش اعلام شد، یک بازی مولتی پلیر از این عنوان در حال ساخت و پردازش میباشد. اما به علت یک سری مشکلات، انتشار آن با تاخیر مواجه شد.

اکنون نیز شایعات زیادی درباره The Last of Us Part lll به گوش میرسد و سوالات زیادی پیرامون انتشار این عنوان وجود دارد. نیل دراکمن در پاسخ به این سوال که آیا نسل سوم این بازی در حال توسعه میباشد یا خیر اینطور گفت:

“من نمیتوانم درباره بازی بعدی استودیو Naughty Dog به شما اطلاعاتی بدهم. مدیر بخش ارتباطات استودیو من را تکه تکه خواهد کرد”

پس از این مصاحبه شایعات پیرامون انتشار این نسخه از همیشه بیشتر شده است. باید دید آیا منظور دراکمن از بازی بعدی استودیو ناتی داگ همان چیزی است که ما فکر میکنیم و یا به دنبال توسعه یک عنوان جدید میباشند.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها. کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.