God of War

اگر کمی هم اهل دنیای گیم و بازی ها ویدئویی باشید، حتما تا کنون اسم بازی های God Of War را شنیده اید. یک بازی نقش آفرینی و اکشن همه چیز تمام. داستان ها و ماجرا های فوق العاده. گیم پلی جذاب و دوست داشتنی. گرافیک های خیره کننده هر نسل در زمان خودش. همه و همه دست در دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین بازی های حال حاضر بکنند.

اما این بازی ها در عین عالی بودن، شاید بتوان گفت یک حسرت هم برای برخی گیمر ها بوده است. زیرا این بازی تنها برای کسانی که از کنسول سونی یعنی پلی استیشن استفاده میکنند، در دسترس است.
اما این تنها مختص به قبل بود و چندی است که شرکت سونی از نسخه PC گاد آف وار رونمایی کرده است و این بازی استقبال زیادی را تجربه کرده است.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره بازی God of War Ragnarok. در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال عرضه نسخه PC گاد آف وار رگنورک در همین سال

به تازگی یکی از اینسایدر های مطرح دنیای گیم به نام billbil-kun ادعا کرد که بازی بعدی پلی استیشن که برای PC منتشر میشود، God of War Ragnarok خواهد بود.

مدتی است که شرکت سونی عناوین انحصاری خود را برای کاربران رایانه های شخصی نیز در دسترس قرار میدهد تا بتواند آمار فروش خود را بیش از پیش کند. این مدت شاهد عرضه God of War و The Last of Us Part ll Remastered برای PC بودیم. همچنین تایید شد که قرار است به زودی نسخه PC عنوان Ghost of Tsushima را نیز در بازار مشاهده کنیم.

اکنون نیز بر اساس ادعای billbil-kun نوبت گاد آف وار رگنورک میباشد. وی در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که این بازی در ماه جاری یعنی ماه می رونمایی خواهد شد. بر اساس این حرف احتمالا باید منتظر رونمایی از آن طی رویداد جدید پلی استیشن که در همین ماه برگزار خواهد شد باشیم.

لازم به ذکر است که معمولا بین رونمایی از نسخه PC بازی ها و عرضه آنها فاصله زیادی وجود ندارد و در صورت تایید این خبر، باید منتظر عرضه این بازی تا قبل از پاییز باشیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها. و همچنین سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.