پلی استیشن و بازی های PS5

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.

بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.

شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.

شرکت سونی اعلام کرده که ویژگی های جدیدی برای بازی های PS5 در نظر گرفته است. در این مقاله میپردازیم به برخی از این بازی ها و ویژگی های انها.

بازی No Man’s Sky

اولین بازی ای که شرکت سونی خبر از انتشار آن داد، No Man’s Sky بود.

شما در این نسل، این بازی را همراه با افزایش کیفیت صدا و تصویر مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر این بازی را قبلا روی Ps4 داشته اید، میتوانید به صورت رایگان آنرا برای Ps5 خود هم داشته باشید. نکته جالب تر اینجاست که حتی میتوانید سیو های خود را هم در این نسل از همان جا لود کنید.

ویژگی های دیگری هم به این بازی اضافه خواهند شد از جمله قابلیت بازی آنلاین ۳۲ نفره. افزایش کیفیت به ۴K و ترخ تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه. همچنین این بازی از واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد و شما قادر خواهید بود با دیگر پلتفرم ها هم به صورت آنلاین به بازی بپردازید.

بازی Haven

بازی Haven قرار است در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای Ps5 منتشر شود.

سبک این بازی نقش افرینی رمانتیک میباشد. این بازی قابلیت بازی به صورت تک نفره و دو نفره را دارد. در حالت اصلی Haven تک نفره می باشد. اما فرد دیگری هم میتواند به شما اضافه شود و کنترل شخصیت دیگر را در اختیار بگیرد. بازی Haven در اوایل سال ۲۰۲۱ برای Ps4 هم منتشر خواهد شد.

بازی Tribes of Midgard

بازی Tribes of Midgard در واقع یک بازی نقش آفرینی می باشد که سبک بقا را هم شامل میشود. شما در این بازی در یک قبیله وایکینگ ۱۰ نفره هستید که باید با با استفاده از تمام شرایط کاری کنید که شخصیت شما قدرتمند شده و بتواند تا اخر در مقابل Ragnorak مقاومت کند

بازی Tribes of Midgard در سال ۲۰۲۱ برای Ps5 منتشر خواهد شد

بازی Temtem

این بازی یک بازی ماجراجویی چندنفره است که در ان به دنبال موجودات مختلف خواهید گشت بازی Temtem هم اکنون برای PC منتشر شده است و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) برای PS5 منتشر میشود. همچنین کاربران میتوانند با استفاده از قابلیت کراس پلی، روی Pc و Ps5 با هم به بازی یپردازند.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.