playstation hero project

شرکت سونی به تازگی از پروژه جدید خود جهت حمایت از بازی سازان مستقل مناطق شمال آفریقا و خاورمیانه، تحت عنوان MENA Hero رونمایی کرد.

طی پست جدیدی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر شد، پروژه جدید را پرجنب و جوش، پویا و غیرقابل توقف نامیدند و اهداف این پروژه را حمایت از بازی های مستقل ساخته شده در کشور هایی همچون مراکش، تونس، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عراق، کویت، اردن، عمان، بحرین، قطر و مصر بیان کردند.

در این پست اینگونه اعلام شد که:

“ما بسیار هیجان داریم تا پروژه جدید خود تحت عنوان MENA Hero Project (Middle East North Africa Hero Project) را معرفی کنیم. هدف ما از پروژه Hero Project، شناسایی و حمایت از توسعه دهندگان مستعدی میباشد که در این مناطق کار خود را انجام میدهند. ما با این پروژه به دنبال نوآوری و پیشرفت به همراه توسعه دهندگان این مناطق میباشیم”

شرکت سونی در ادامه اظهارات خود اینگونه اعلام کرد که: ما به عنوان بخشی از مسیر در حال پیشرفت خود، برای اینکه مطمئن شویم پلی استیشن به بهترین مکان برای تجربه گیمینگ تبدیل میشود، متعهد به توسعه برنامه های حمایتی در سراسر مناطق جهان میباشیم که به ما این امکان را میدهد تا توسعه دهندگان مستعد در این مناطق را شناسایی کنیم. به عقیده ما پروژه MENA Hero میتواند با پتانسل موجود در نواحی خاورمیانه و آفریقا، به شدت تقویت شود.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.