بازی Bugsnax

به تازگی استودیو یانگ هرسس (Young Horses) از بازی جدید خود تحت عنوان Bugsnax رونمایی کرد. همچنین از نسخه فیزیکی بازی و آیتم های قابل خرید دیگر رونمایی شد. میتوان گفت که این بازی یکی از عجیب ترین بازی های نسل هشتم است. باگزنکس با به تصویر کشیدن یک دنیای عجیب و منحصر به فرد توانسته است توجه های زیادی را جلب خود کند.

ژانر این بازی را نمیتوان فقط یکی دانست. باگزنکس در واقع ترکیبی از سبک های وحشت و فانتزی است که آمده است تجربه ای جدید را برای کاربران فراهم کند.

داستان باگزنکس از این قرار است که شما به عنوان یک خبرنگار پا به دنیای این بازی میگذارید. دنیایی که پر از حشرات و موجودات شاداب و رنگی است که نصفی از این حشرات خوراکی هستند. کار شما به عنوان خبرنگار این است که این حشرات خوشمزه و رنگی را برای کلکسیون خود و حل معما ها، جمع آوری کنید.

این خبرنگار به دعوت الیزابت مگفیگ به این سرزمین آمده است. وظیفه او این است که حشرات عجیب این سرزمین را شناسایی کند تا تمام دنیا آنها را بشناسند. اما کار ها به راحتی پیش نمیروند و با ورود به آنجا مشکلاتی هم به وجود می آیند.

اکنون امتیازات بازی Bugsnax منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم.

عنوان Bugsnax یکی از بازی هایی است که قرار است در ماه جاری منتشر شود بازی باگزنکس در تاریخ ۲۲ آبان ماه برای کنسول PS 5 و PC منتشر می شود. لازم به ذکر است که این بازی یک امتیاز دارد. آن هم این است که یکی از عناوین رایگان پلی استیشن پلاس خواهد بود.

حال امتیازات بازی باگزنکس منتشر شده است. بر اساس ۲۲ رای که تا به الان داده شده، این بازی توانسته است امتیاز ۷۹ را بدست آورد. معمولا نمرات دچار تغییرات میشوند. باید ببینیم که این تغییرات برای این بازی، مثبت خواهند بود یا منفی. با اخبار سایر بازی ها با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.