بازی Ghostrunner

بازی Ghostrunner محصول شرکت لهستانی وان مور لول (One More Level) است. شما در این بازی در درواقع یک سبک خاص را مشاهده نمیکنید. بلکه این بازی تلفیقی از چندین سبک مختلف است. البته این کار که شما چندین سبک را با هم تلفیق کنید و در یک بازی قرار بدهید، ریسک است.

بازی گوست رانر توانسته است از پس این کار بر بیاید. اما این به معنای این نیست که یک بازی بی نقص را شاهد هستیم. داستان بازی گوست رانر درباره جهانی است که افراد ثروتمند و قدرتمند بر آن حاکم شده اند. رفتار این افراد با بقییه مردم به نحوی است مه گویا آنها خالقند و مردم مخلوقشان. این رفتار ها و نا عدالتی ها باعث ایجاد هرج و مرج در این شهر شده است.
شما در این بازی در نقش یک گوست رانر به نام جک هستید. شخصیتی که هیچی از گذشته خود نمیداند و فقط یک صدا درون سر خود میشنود. صدایی که از او میخواهد تا فعالیت هایی را انجام دهد و در کنار آن، جک را از گذشته خود مطلع میسازد. این بازی داستان زیبا و جالبی دارد و میتواند مخاطب را به راحتی جذب خود کند.
در این مطلب میپردازیم به نقد ها و نمرات بازی Ghostrunner. در ادامه با ما همراه باشید.

امتیازات و نقد های بازی گوست رانر 2

همانطور که میدانید همیشه چند روز پیش از انتشار یک بازی، نقد ها و نمرات مربوط به آن منتشر میشوند. اکنون نوبت عنوان Ghostrunner 2 میباشد که ببینیم واکنش منتقدین به آن چگونه میباشد.

IGN: نمره 9 از 10

نقد:

گوست رانر 2 یک ادامه هیجان انگیز میباشد که تمامی نقاط قوت نسل اول را به بهترین حالت انتقال میدهد. سیستم مبارزات مهارت محور و سریع این بازی بسیار فوق العاده است و گزینه های زیادی را برای انجام بازی به مخاطب ارائه میدهد. پارکور نیز همچنان روان و لذت بخش میباشد و با مبارزات هماهنگ میشود. البته کسانی جذب آن میشوند که در نسخه اول بازی نیز از این سیستم استقبال کردند. اگر نسل اول این بازی را دوست داشتید، باید بگوییم این نسخه را بیشتر دوست خواهید داشت.

DualShockers: نمره 9.5 از 10

نقد:

Ghostrunner 2 یک بازی اسلشر سایبرپانکی به حاسب میرود که به همراه مراحل روان و بی نظیر، مبارزات چایش برانگیز و داستان جذاب، به خوبی کارگردانی شده است.

Eurogamer Poland: نمره 7 از 10

نقد:

گوست رانر 2 یک بازی چالش برانگیز با فضاسازی های خوب میباشد. اما به نظر میرسد که از بخش های متفاوت ساخته شده است و کارگردان آن نتوانسته است که آنها را به طور هماهنگ کنار هم قرار دهد. بزرگترین چیزی که به بازی آسیب میزند، روح نداشتن بازی میباشد برخلاف نسخه اول.

PSX Brasil: نمره 8 از 10

نقد:

این بازی به لطف ویژگی های جدید خود بسیار جذاب میباشد اما تغییری در فرمول برنده خود ایجاد نکرده است. بازی شامل لحظات الهام بخش و سیستم هایی آشنا میباشد. گوست رانر با یک تجربه چالش برانگیز تر و جذاب تر از گذشته حاضر شده است.

PushSquare: نمره 6 از 10

نقد:

Ghostrunner 2 لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم میزند. هرچند که نمیشود از مشکلات عملکرد و طراحی ناهماهنگ مراحل چشم پوشی کرد. کشتار دشمنان و پیشروی مانند یک نینجای خونسرد، از لحظات اوج بازی میباشند. اما بهتر است تا رفع مشکلات بازی صبر کنید.

 

در نهایت این بازی موفق شد تا در Metacritic و Opencritic به ترتیب نمرات 81 و 79 را کسب کند.

همچنین میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید