Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری بازی محبوب میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.

انتشار سه ویدئوی پشت صحنه از بازی Assassin’s Creed Mirage

چند وقت پیش بود که طی مراسم PlayStation Showcase، از تاریخ انتشار و گیمپلی عنوان مورد انتظار Assassin’s Creed Mirage رونمایی شد. اما اگر شما هم علاقه دارید بدانید این بازی توسط چه کسانی و چگونه تولید میشود، شرکت یوبیسافت قصد دارد به زودی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کند.

طی روزی که گذشت، صفحه رسمی Ubisoft در توئیتر اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به زودی سه ویدئوی پشت صحنه از زوند ساخت Mirage، منتشر کند که هریک از آنها قسمت های جدیدی از مراحل توسعه این بازی را با کاربران به اشتراک میگذارد. متن این توئیت بدین شرح بود:

“به زودی سه ویدئوی جدید منتشر خواهد شد که شامل راز هایی از مراحل ساخت Mirage و نگاهی کلی به آن میباشند. تاریخ انتشار اولین ویدئو، 9 ژوئن خواهد بود که در آن به اکتشاف و بررسی چگونگی بازگشت این عنوان به ریشه های سری بازی های اساسینز کرید خواهیم بود”

اگر شما هم از علاقه مندان به سری بازی های اساسینز کرید میباشید و دوست دارید هرچه سریع تر آنرا تجربه کنید، باید تا تاریخ 20 مهر ماه منتظر بمانید. این عنوان برای پلتفرم های PC، Ps4، Ps5، Xbox One و Xbox Series S/X در دسترس خواهد بود.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.