ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سرویس گیم پس ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

طی این ماه شاهد عرضه بازی های سرویس Xbox Game Pass در نیمه دوم ماه نخواهیم بود

طبق رسم همیشگی شرکت ایکس باکس، این شرکت در هر ماه طی دو سری، بازی های جدیدی را در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار میداد. سری اول در ابتدای ماه و سری دوم در نیمه ماه. اما به تازگی خبری مبنی بر عدم عرضه بازی های سری دوم سرویس گیم پس در آخرین ماه سال ۲۰۲۲ منتشر شد که برای بسیاری از کاربران این سرویس خبری ناخوشایند میباشد.

هرچند هم که این موضوع را در نظر بگیریم که در نیمه اول ماه دسامبر، عناوین بزرگی همچون High on Life، LEGO Star Wars The Skywalker Saga، The Walking Dead: The Final Season و همچنین Hello Neighbor 2 بودیم که عنوان High On Life به رکورد بهترین عرضه یک بازی Third Party در طول کل عرضه سرویس Game Pass دست پیدا کرد. با این حال باید تا شروع ماه نخست سال ۲۰۲۳ صبر کنیم و ببینیم که چه عناوینی به این سرویس اضافه خواهند شد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.