ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانست همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانسته است همچین رکوردی بزند.
کنسول Xbox، هر ماه بازی هایی را به صورت رایگان در سرویس Xbox Live Gold قرار میدهد.
در این مطلب میپردازیم به بازی های جدید سرویس ایکس باکس لایو گلد. در ادامه با ما همراه باشید.

بازی های ماه فوریه Xbox Live Gold

شرکت مایکروسافت به تازگی از عناوین ماه فوریه Xbox Live Gold رونمایی کرد که در آن، بازی های For The King و Guts N Goals برای Xbox One حضور دارند و به لطف قابلیت Compatibility این بازی ها در کنسول های نسل نهم این شرکت یعنی ایکس باکس سری اس و ایکس، قابل اجرا میباشند.

بازی For The Kings یک بازی استراتژیک ریل تایم میباشد که حاوی مبارزات نوبتی است. این عنوان محصول استودیو IronOak Games میباشد که در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو، Xbox One و PC عرضه شد و در استیم طرفداران نسبتا زیادی پیدا کرد. اکنون این بازی از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۹ اسفند ماه در دسترس کاربران Xbox Live Gold خواهد بود.

اما عنوان Guts N Goals به ظاهر شبیه به یک بازی فوتبال میباشد اما بازیکنان در آن به نوبت با حریف خود مبارزه میکنند و در تلاش برای حفظ بقا و فرار از خطرات موجود هستند. این بازی نیز از تاریخ ۲۷ بهمن تا ۲۴ اسفند ماه در دسترس کابران سرویس لایو گلد میباشد.

علاوه بر بازی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، کاربران این سرویس همچنان فرصت دارند بازی های ماه ژانویه که شامل Iris Fall و AutoNauts بود را نیز دریافت کنند. برای دریافت بازی Iris Fall تنها تا پایان امروز یعنی ۱۱ بهمن ماه فرصت دارید. اما فرصت دریافت بازی AutoNauts تا پایان روز ۲۶ بهمن ماه میباشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.