ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سری ایکس کنسول ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

سری X کنسول XBOX یکی از ۵ محصول پرطرفدار در جمعه سیاه

طی روزی که گذشت، شرکت ادوبی گزارشی از میزان خرید در تعطیلات ۲۰۲۲ منتشر کرد که در آن اطلاعاتی را راجع به فروش محصولات مختلف در بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه در اختیار مردم گذاشت. بر اساس این گزارش، کنسول ایکس باکس سری ایکس، یکی از ۵ محصول پرطرفدار در هفته گذشته بود و در کنار آن، عنوان Call of Duty Modern Warfare 2، درون ها، مک بوک ها و همچنین نمایش کودکانه Bluey قرار گرفتند.

در بهترین تخفیفات این کنسول میتوان به وبسایت Very انگلستان اشاره کرد که به جای قیمت ۴۴۹٫۹۹ پوند، ۴۲۹٫۹۹ پوند دریافت میکرد و ۲۰ پوند تخفیف اعمال کرد. در کشور آمریکا نیز Verizon، تخفیف ۱۸ درصدی در سرویس All Access این کنسول اعمال کرد که کاربران به جای هزینه ۳۴٫۹۹ دلاری برای مدت ۲ سال، میتوانستند اشتراک مشابه را با قیمت ۲۸٫۷۴ دلار تهیه کنند. که این تخفیف باعص صرفه جویی ۱۵۰ دلاری در طی دو سال میشود. کنسول Xbox Series S در بلک فرایدی تخفیف بهتری را داشت که در امریکا و انگستان به ترتیب، ۵۰ دلار و ۶۰ پوند تخفیف خورد. اما در نهایت سری ایکس بر اساس تمام تحلیل ها جز ۵ محصول پرطرفدار به شمار میرود.

دقیقا مشخص نیست که ادوبی پرطرفدار بودن را چگونه توصیف میکند و چه معیار و ملاک هایی دارد. اما جالب است بدانید سال گذشته هم چنین آماری را برای کنسول Xbox Series S منتشر کرد و آنرا جز پرطرفدار ترین محصولات اعلام کرد. در سال گدشته ادوبی اعلام کرد که آمار خود را بر اساس تحلیل یک تریلیون مراجعه به سایت های فروش و همچنین نظرسنجی بین بیش از هزار فروشنده بدست آورد. اما درباره آمار امسال چنین اطلاعاتی منتشر نکرد و هنوز معلوم نیست که این آمار بر چه اساس میباشد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.