ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره باندل جدید ایکس باکس سری اس. در ادامه با ما همراه باشید.

باندل جدید Xbox Series S به همراه سرویس سه ماهه Game Pass

به تازگی ایکس باکس از باندل جدید سری اس رونمایی کرد که در این باندل شما میتوانید با پرداخت هزینه یکسان، به سرویس سه ماهه گیم پس نیز دسترسی پیدا کنید.

بر اساس اطلاعات جدیدی که طی این روز ها منتشر شد، شرکت Xbox این باندل جدید را معرفی کرد تا هم باعث افزایش فروش سری اس خود شود و هم محبوبیت سرویس Game Pass را بیش از پیش کند.

این باندل با قیمت 300 دلار و از تاریخ 31 اکتبر معادل 9 آبان ماه، در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نکته مثبت این قضیه این است که قیمت Xbox Series S در حالت عادی نیز 300 دلار میباشد و قیمت سرویس 3 ماهه گیم پس تقریبا 50 دلار. این به این معنی است که شما با خرید این باندل در واقع 50 دلار نیز سود خواهید کرد که به نوبه خود قابل توجه است.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.