ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به جزئیات رویداد جدید ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ برگزاری رویداد جدید Xbox

شرکت مایکروسافت به صورت رسمی تاریخ برگزاری رویداد جدید ایکس باکس تحت عنوان Xbox Partner Preview را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این شرکت، رویداد Xbox Game Preview در تاریخ چهارشنبه 6 مارس (16 اسفند ماه) ساعت 17:00 به وقت ایران برگزار خواهد شد و محتوای آن معرفی عناوین تردپارتی خواهد بود. مدت زمان این رویداد 30 دقیقه خواهد بود و در آن شاهد تریلر ها، جزئیات پشت صحنه ها و گیم پلی عناوین مذکور خواهیم بود که در وبسایت Xbox Wire منتشر خواهند شد.

شرکت هایی که در این رویداد حضور خواهند داشت شرکت هایی همچون Electronic Arts، Capcom و Nexon خواهند بود. همچنین شاهد رونمایی از گیمپلی عناوینی همچون Tales of Kenzera: Zau، Kunitsu-Gami: Path of The Goddess و The First Berserker Khazan نیز خواهیم بود.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.