Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل جدید سری Call of Duty. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ رونمایی از بخش مولتی پلیر کالاف دیوتی Modern Warfare lll مشخص شد

اخیرا شرکت اکتیویژن، زمان رونمایی از بتای بخش مولتی پلیر Call of Duty Modern Warfare lll را اعلام کرد که تنها کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قادر به شرکت در این رویداد خواهند بود.

اولین دوره از رویداد، جمعه 14 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. کاربران میتوانند تا ساعت 20:30 روز سه شنبه 18 مهر ماه، بتای بخش مولتی پلیر این بازی را تجربه کنند. اما لازم به ذکر است تنها اگر از پیش خرید کنندگان این بازی هستید میتوانید از روز جمعه آنرا تجربه کنید. در غیر این صورت باید تا یکشنبه 16 مهر ماه ساعت 20:30 صبر کنید.

دومین دوره نیز از ساعت 20:30 شنبه 22 مهر ماه آغاز خواهد شد و تا ساعت 20:30 دوشنبه 24 مهر ماه ادامه خواهد داشت. اما در دومین دوره کاربران از تمامی پلتفرم ها میتوانند حضور پیدا کنند. همچنین قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی خواهد شد. همچنین اگر از پیش خرید کنندگان ایکس باکس وان، سری اس، سری ایکس و PC هستید میتوانید کمی زودتر و از ساعت 20:30 پنجشنبه 20 مهر ماه به تجربه این بازی بپردازید.

Call of Duty Modern Warfare lll در تاریخ 19 آبان ماه برای PC و نسل های هشتم و نهم کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.