Assassin’s Creed

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Mirage رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی اوقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم میدهند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها کنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. خود والهالا نیز ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری یعنی Mirage میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Jade. در ادامه با ما همراه باشید.  

تریلر جدیدی از Assassin’s Creed Jade منتشر شد

شرکت یوبیسافت به تازگی در کنار تایید نام Assassin’s Creed Jade، از تریلر جدید این بازی هم رونمایی کرد.

سال پیش بود که شرکت یوبیسافت، خبر از ساخت نسخه جدید سری بازی های اساسینز کرید برای موبایل داد که نام رمزی آن Jade بود. اما اکنون به صورت رسمی اعلام شد که قرار است نام این بازی همان Jade باشد و نباید منتظر نام جدیدی باشیم.

علاوه بر این، تریلری جدید از گیم پلی این عنوان رونمایی شد. در این تریلر شاهد مواردی مانند مبارزات، پارکور و مخفی کاری در چین باستان میباشیم. در کنار این صداپیشه شخصیت اصلی به عنوان راوی در این تریلر از تمایل شخصیت داستان ما به دسترسی به عدالت و اعتقادات خود سخن میگوید.

در صورت تمایل، میتوانید این تریلر را با کیفیت های متفاوت در سایت آپارات مشاهده کنید.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.