Call of Duty

 

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره بازی Call Of Duty Black Ops 3. در ادامه با ما همراه باشید.

تصاویر نسخه ابتدایی بخش داستانی کالاف دیوتی بلک اپس ۳

شاید بتوانیم بگوییم عنوان Call of Duty Black Ops 3، یکی از نسخه هایی بود که بیشترین انتقادات را تجربه کرد. همچنین روند ساخت پر از مشکل این بازی، باعث شد تا تیم توسعه این سری کالاف دیوتی، بیشتر تمرکز خود را روی بخش مولتی پلیر آن بگذارند.

اما به تازگی، یکی از کاربران سایت Reddit به نام Purpletoaster20، تصاویری را منتشر کرد (مشاهده تصاویر) که گویا مربوط به بخش داستانی جدید این عنوان میباشند و اینگونه توضیح داد که:

“این تصاویر مربوط به بخش داستانی Black Ops 3 میباشند. این قسمت در ایتدا قرار بود صرفا یک تجربه Hub گونه باشد و امکان جابجایی بازیکنان را در فضایی بزرگ توسط Hub فراهم کند. در Singapore Hub شما به مناطقی همچون Hilltop، Downtown و Biodome دسترسی داشتید که در آنها میتوانستید به انجام ماموریت های فرعی بپردازید و سطح خود را بالاتر ببرید.

اهداف شما در این ماموریت ها شامل ایجاد اختلال در پایگاه های دشمن، ترور دانشمندان و خنثی سازی Bio Cache ها میشود.در کنار ویژگی عمود پرواز، پایگاهی در بازی وجود دارد که تمام مناطق را به هم ارتباط میدهد. همچنین شاهد جت پک هایی برای بالا رفتن از ساختمان های بلند و چرخه شب و روز و دوربین دید در شب نیز میباشیم.

توجه کنید که این تصاویر مربوط به نسخه اولیه میباشند و محیط بازی به غیر از بخش Hilltop، جزئیات بالایی ندارند. سازندگان احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۳ مشغول ساخت بخش Single Player بودند تا در نهایت در نیمه اول سال ۲۰۱۴ شاهد جایگزینی آن با بخش داستانی کنونی بودیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.