Call of Duty

 

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره حضور بازی Call Of Duty در سرویس پلی استیشن پلاس. در ادامه با ما همراه باشید.

مایکروسافت تعهد میدهد که سری کالاف دیوتی در سرویس پلی استیشن پلاس حضور خواهد داشت

وبسایت Bloomberg گزارشی جدید منتشر کرد که بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت این تعهد را به سونی میدهد که در صورتی که با معامله اکتیویژن بلیزارد موافقت کند، سری بازی های Call of Duty به مدت ۱۰ سال برای سرویس پلی استیشن پلاس عرضه خواهد شد که یعنی کاربران سرویس Ps Plus هم میتوانند مانند کاربران سرویس Game Pass این بازی را تجربه کنند.

بر اساس این تعهد، کنسول های نسل هشتم و نهم سونی یعنی Ps4 و Ps5 تا آخر این سری بازی را دریافت خواهند کرد و حتی نسل بعد یعنی Ps6 هم تا مدتی میتواند از این بازی پشتیبانی کند. اگر که این فرارداد توسط سونی قبول شود که در حال حاضر هیچ جوابی از جانب این شرکت وجود ندارد. البته این موضوع هم مشخص نیست که آیا این ۱۰ سال مجددا تمدید خواهد شد یا بعد از آن کاربران پلی استیشن باید برای همیشه قید بازی های کالاف دیوتی را بزنند.

اخیرا نیز سازمان تجارت فدرال کشور آمریکا، شکایتی را علیه ایکس باکس مطرح کرد و اعلام کرد که در صورت تکمیل این معامله و با وجود رشد سرویس Game Pass و Cloud، شرکت مایکروسافت فاصله زیادی از رقبای خود میگیرد و جو رقابتی کم خواهد شد.

اما شرکت مایکروسافت همچنان از موضع خود کوتاه نمی آید و طی بیانیه ای اعلام کرد:

“این قرارداد باعث گسترش و رشد رقابت در بازار خواهد شد و همچنین فرصت های بیشتری برای بازیکنان و سازندگان به وجود خواهد آمد. ما از ابتدا امادگی خود را برای برطرف سازی نگرانی ها اعلام کردیم و در دادگاه نیز تماما از خود دفاع خواهیم کرد”

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.