ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانست در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانست همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

مایکروسافت خط تولید کنسول های Xbox One را به طور کامل متوقف کرد

در ابتدا طبق گزارش‌ ها به نظر می‌ رسید که در حوالی عرضه‌ ی کنسول‌ های نسل نهم ایکس‌ باکس، تولید کنسول Xbox One X متوقف شود. اما اکنون  Cindy Walker، از مدیران بازاریابی این برند، تایید کرد که با پایان سال ۲۰۲۰ این شرکت به طور کامل دست از تولید خانواده‌ ی کنسول های ایکس‌ باکس وان برداشته است و خرده فروشی های سراسر دنیا در حال حاضر مشغول فروش دستگاه‌ های باقی مانده می‌ باشند.
همچنین مدتی قبل بود که رسانه‌ ی بلومبرگ از تمدید تولید کنسول های نسل هشتم پلی‌ استیشن توسط سونی به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید پلی‌ استیشن ۵ تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داد. اینطور به نظر میرسد با وجود کنسول قدرتمند و ارزان قیمت اکس‌ باکس سریز اس مایکروسافت نیازی به تولید مجدد دستگاه‌های نسل هشتمی خود نمی‌ بیند و تمرکز خودرا برروی نسل نهم گذاشته است.
شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.