Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk یکی از بازی هایی بود که مدت زیادی همه انتظار آنرا میکشیدند. این بازی برای اولین بار، در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. اما پس از چند سال، دوباره اخبار ان در سال ۲۰۱۸ اوج گرفت.

بازی سایبرپانک همانطور که از اسمش پیداست، در سال ۲۰۷۷ و در شهر Night City جریان دارد. این شهر کاملا یک محیط علمی را برای شما تصویرسازی میکند. وجود ربات ها، تکنولوژی فوق پیشرفته، هوش مصنوعی و انسان ها با اعضای بدن رباتی یک کلان شهر فوق پیشرفته را نشان میدهند.

وجود تکنولوژی های زیاد به ظاهر زندگی را در این شهر آسان تر کرده است. اما بدی های خود را هم دارد. در بازی سایبرپانک شما شاهد وجود باند های خلافکار که مشغول تجارت مواد و اسلحه و ربات هستند، میباشید.
داستان بازی سایبرپانک درباره شخصی به نام V میباشد. (شما میتوانید تماما کرکتر خود را شخصی سازی کنید. طوری که در هیچ بازی دیگری ندیده اید) این شخص به دنبال یافتن جایگاهی مناسب در این شهر میباشد. شما باید در راه هدف خود با بسیاری درگیر شوید و چالش های بسیاری را در این بازی پشت سر بگذارید.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره Cyberpunk 2077. در ادامه با ما همراه باشید.

درآمد حاصل از سایبرپانک 2077 به 750 میلیون دلار رسید

به تازگی شرکت CD Project Red آمار جدیدی از فروش Cyberpunk 2077 اعلام کرد که خبر از عملکرد خوب این بازی میدهد.

سایبرپانک 2077 از عناوینی بود که در زمان انتشار با چالش های زیادی روبرو شد و حتی تا مدتی پس از عرضه عملکردی ضعیف و ناامید کننده داشت. اما به مرور زمان و انتشار آپدیت های جدید، سی دی پراجکت رد موفق شد تا بار دیگر نظرات را به این بازی جلب کند.

بر اساس آمار جدید که CDPR منتشر کرد، مشخص شد که درآمد حاصل از این عنوان به 750 میلیون دلار رسیده است که با توجه به مشکلاتی که در ابتدای عرضه وجود داشت، واقعا رقم قابل توجهی میباشد. سال 2023 به لطف انتشار آپدیت 2.0 و دی ال سی Phantom Liberty، تاثیر به سزایی در این فروش داشت به طوری که این بازی فقط در این سال 206 میلیون دلار درآمد زایی کرد.

این در حالی است که تا پایان ماه اکتبر سال 2023 میزان فروش این عنوان به 25 میلیون نسخه رسید. در کنار آن نیز دی ال سی فانتوم لیبرتی موفق شد تا آخر سال 2023 به یک فروش 5 میلیونی دست پیدا کند.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.