ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل آینده ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

سونی بابت نسل بعدی کنسول Xbox نگران است

اخیرا اخبار و شایعات زیادی درباره کنسول های نسل بعدی ایکس باکس به گوش میرسد و اینطور به نظر میرسد که در این بین شرکت Sony هم درباره این کنسول ها نگران میباشد.

بر اساس گزارش رسانه AreaJugones و برخی منابع داخلی شرکت Sony، نگرانی زیادی در فصای داخلی این شرکت در خصوص نسل بعدی کنسول های شرکت مایکروسافت یعنی Xbox وجود دارد. طبق ادعای این منابع، دلیل اصلی این نگرانی این است که نسل بعدی کنسول های Xbox قرار است به طرز متفاوتی نسبت به نسل فعلی قدرتمند تر باشند. این منابع به صورت صریح اعلام کردند: هیچ راهی برای رقابت وجود نخواهد داشت

این منابع گمان میکنند نسل بعدی پلی استیشن یعنی Ps6 نسبت به نسل بعدی Xbox قدرت کمتری خواهد داشت. اما دلیل اصلی نگرانی آنها کنسول های دو نسل بعد این دو شرکت یعنی نسل یازدهم میباشد. به نحوی در شرکت سونی اینطور فکر میکنند که در نسل یازدهم، توانایی رقابت با ایکس باکس را نخواهند داشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.