EA Sports FC

مدتی پیش بود که شرکت الکترونیک آرتز از بازی فوتبال جدید خود تحت عنوان EA Sports FC 24 رونمایی کرد. که در واقع این عنوان نسل جدید سری بازی های فیفا میباشد. اما از آنجا که قرارداد این شرکت با فدراسیون رسمی فوتبال یعنی FIFA به پایان رسید، به ناچار نام این سری بازی محبوب هم تغییر کرد.

این عنوان از زمان رونمایی تا کنون بارها موفق شد تا صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را تصاحب کند و یا حداقل جز 3 جایگاه برتر جدول باشد. اکنون نیز طی جدیدترین آمار، بار دیگر شاهد صدرنشینی این بازی در جدول مذکور میباشیم.

صدرنشینی EA Sports FC24 در جدول فروش هفتگی بریتانیا

همانطور که گفتیم، در جدیدترین جدول فروش هفتگی بریتانیا، شاهد حضور عنوان EA Sports FC24 در صدر این جدول میباشیم.

اما عناوین Hogwarts Legacy و Call of Duty Modern Warfare 3 که در هفته های گذشته همانند FC24 جز 3 رده اول بودند، در این هفته به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم مشاهده میشوند. اما در رده دوم نیز شاهد حضور Super Mario Bros Wonder میباشیم که در هفته قبل جایگاه سوم را داشت. این انتظار هم میرود که در هفته آتی فروش این عنوان به دلیل تخفیفات کریسمس بیشتر از قبل هم بشود.

اما دو عنوانی که در هفته گذشته در لیست 10 بازی پرفروش جایی نداشتند یعنی GTA V و Avatar: Frontiers of Pandora، این هفته موفق شدند به ترتیب در جایگاه های دهم و هشتم حضور پیدا کنند.

لیست کامل 10 بازی پرفروش هفته در بریتانیا به شرح زیر میباشد:

  1. > EA Sports FC24
  2. > Super Mario Bros Wonder
  3. > Hogwarts Legacy
  4. > Call of Duty Modern Warfare 3
  5. > Marvel’s Spider Man 2
  6. > Mario Kart 8 Deluxe
  7. > Nintendo Switch Sports
  8. > Avatar: Frontiers of Pandora
  9. > Minecraft Switch
  10. > GTA V

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.