سونی

 

سونی. نامی که حتی اگر اهل دنیای گیم و بازی های ویدئویی نباشید، شنیده اید. فعالیت گسترده از سال ۱۹۴۶ در زمینه های مختلف. از جمله لوازم الکترونیکی، صنعت موسیفی، تجهیزات سرگرمی و همچنین صنعت بازی های ویدئویی. اما شاید اکثر شما سونی را با برند محبوب پلی استیشن بشناسید.

دستگاهی که ابتدا قرار بود یک سی دی خوان برای سوپر نینتندو باشد. اما پس از مدتی تعلیق خود تبدیل به کنسولی شد که قدمی بزرگ در راستای ورود به دنیای بازی های ویدئویی بود.

 

شرکت Sony را میتوان یکی از غول های دنیای گیمینگ و بازی های ویدئویی دانست که از سال ۱۹۹۳ وارد این صنعت شد. جدی ترین و بزرگترین رقیب این شرکت در صنعت گیم را هم میتوان شرکت مایکروسافت دانست. که با معرفی سری کنسول های محبوب ایکس باکس توانست پا به پای سونی خود را به دنیا معرفی کند.

به کمک این دو شرکت همیشه رقابتی جذاب را بین این دو غول شاهد بودیم.

 

در این سال ها Sony بازی های انحصاری بسیاری نیز برای کاربران کنسول محبوب خود یعنی پلی استیشن تولید کرده است. که میتوان به عناوین معروفی همچون God of War، The last of Us، Gran Turismo و Uncharted اشاره کرد. از استودیو های این شرکت نیز میتوان استودیوی Naughty Dog، London Studio و Guerrilla Games را نام برد.

در این مطلب قصد داریم بپردازیم به خبری جدید درباره شرکت سونی. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

عقد قراردادی جدید بین Bloober Team و Sony

استودیو Bloober Team اخیرا با سونی قرارداد جدیدی بست که گویا مربوط به سرویس PS Plus میباشد.

این قرارداد به Sony اجازه خواهد داد تا عناوین این استودیو را به سرویس بازسازی شده PlayStation Plus اضافه کند. که از ماه آینده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

به تازگی شایعاتی از توسعه عنوان جدیدی از مجموعه Silent Hill توسط این استودیو به گوش میرسد و مناظرات جدید سونی با Bloober Team احتمالا برای عرضه انحصاری این اثر تازه بر روی کنسول‌ های پلی‌ استیشن خواهد بود.

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.