ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره کنسول های نسل نهمی ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

سبقت کنسول های نسل نهمی Xbox از Ps5 در فروش هفتگی ژاپن

طی هفته ای که گذشت، کنسول های نسل نهمی ایکس باکس موفق شدن با سبقت از پلی استیشن 5، تبدیل به پرفروش ترین کنسول هفته در ژاپن شود.

براساس نمودار Famitsu، طی هفته که گذشت، شرکت Xbox موفق شد تعداد 2903 دستگاه از سری ایکس و 398 عدد سری اس را در ژاپن به فروش برساند و توانست در مجموع، فروش هفتگی خود را به 3301 دستگاه برساند. برای مقایسه باید گفت که کنسول Ps5 تعداد 2717 دستگاه از مدل پایه و 216 عدد از نسخه دیجیتال فروش داشت که مجموع 2933 دستگاه را در حیطه فروش برای شرکت سونی رقم زد.

کنسول های نسل نهمی Xbox پیش از این تنها 3 مرتبه توانستند تا در این زمینه از پلی استیشن 5 پیشی بگیرند. اما نکته جالب ماجرا این است که زمانی این اتفاق افتاد که شرکت سونی برای Ps5 مشکل تامین قطعات و کمبود موجودی داشت. اما خب در حال دیگر چنین مشکلی وجود ندارد و انتظار میرود دلیل این عقب نشینی کاربران برای خرید Ps5 نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه اسلیم این مدل باشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.