مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

آن
نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که بسیار معروف و محبوب میباشند.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص و به صورت نامحدود به بازی های معینی از این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره سرویس گیم پس مایکروسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

مایکروسافت در صدد اعمال تغییرات در سرویس Xbox Game Pass

پس از ادغام دو سرویس PS+ و PS Now توسط کمپانی سونی، طرفداران مایکروسافت و ایکس‌ باکس منتظر اخبار جدید درباره سرویس اشتراکی گیم‌ پس میباشند. اکنون نیز اینطور به نظر میرسد که این شرکت به فکر اقداماتی جدید میباشد.

وبسایت ویندوز سنترال و شخص جز کوردن طی خبری اینطور بیان کردند که مایکروسافت به زودی قصد اضافه کردن پلن Family را به گیم‌ پس دارد. با استفاده از این پلن کاربران قادر خواهند بود با پرداخت مبلغی مشخص اشتراک خود را بین ۵ نفر به طور مشترک استفاده کنند. این قابلیت برروی اکانت‌ های یک ریجن یکسان قابل استفاده میباشد.

همچنین طبق بیان Brad Sams، که از معروف ترین دنبال کنندگان اخبار مایکروسافت است، بخش ایکس‌ باکس تا اواخر سال جاری Tier جدیدی برای سرویس اشتراکی خود معرفی خواهد کرد. که احتمال میرود باعث اعمال تغییراتی در سرویس Xbox Live Gold شود.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.