مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که بسیار معروف و محبوب میباشند.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص و به صورت نامحدود به بازی های معینی از این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره خرید های شرکت مایکروسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه خرید های Microsoft پس از Activision Blizzard

در جدیدترین مصاحبه فیل اسپنسر، رئیس شرکت ایکس باکس و بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت، مشخص شد که خرید های این شرکت پس از اکتیویژن بلیزارد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در مصاحبه خود با CNBC اینطور بیان کرد که: “بازار حال حاضر به شدت رقابتی میباشد و ما در نظر نداریم که توقف کنیم. تنسنت که بزرگترین شرکت بازی سازی میباشد همچنان به سرمایه گذاری و خرید های بزرگ خود ادامه میدهد. همینطور سونی که نسبت به ما تجارت بزرگتری در بازی های حال حاضر دارد نیز به روند خرید ها و سرمایه گذاری های خود ادامه میدهد. ما نیز قصد توقف نداریم و قصد داریم در این زمینه یکی از نقش های اصلی را داشته باشیم. ما در نظر داریم تا محتوایی عالی برای کاربران خود ارائه دهیم و همچنان روی تیم های داخلی خود سرمایه گذاری میکنیم و به شراکت های جدید خود ادامه میدهیم”

اسپنسر در ادامه مصاحبه که در مورد مشارکت های جدید در رویداد Tokyo Game Show سوال شد گفت: ” من به ملاقات با توسعه دهندگان در توکیو علاقه دارم. ما مشارکت های جدید با کوشیما پروداکشنز داریم و با بعضی از توسعه دهندگان جدید گفتگو خواهیم داشت. ما در زمینه M&A فعال هستیم و میخواهم ایکس باکس در صدر نوآوری و رقابت باشد”

شرکت Microsoft در حال حاضر در حال نهایی کردن تصاحب Activision Blizzard میباشد که با این کار عناوین محبوبی همچون Diablo، World of Warcraft، Overwatch و Call of Duty به اموال ایکس باکس اضافه خواهند شد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.