Assassin’s Creed

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Mirage رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی اوقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم میدهند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها کنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. خود والهالا نیز ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری یعنی Mirage میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.          

 

 

 

مراحل ساخت نسل آینده اساسینز کرید به پایان رسید

به تازگی شرکت Ubisoft اعلام کرد که مراحل ساخت عنوان Assassin’s Creed Mirage به پایان رسید و این بازی یک هفته زودتر، عرضه خواهد شد.

یکی از مورد انتظار ترین عناوینی که مدت هاست اخبار مختلفی درباره آن منتشر میشود، نسل آینده سری بازی های اساسینز کرید میباشد. یکی از مسائلی که معمولا در انتشار بسیاری از بازی ها رخ میدهد، تاخیر در زمان انتشار آنهاست. اما اکنون اتفاقی متفاوتی را شاهد هستیم و قرار است شرکت یوبیسافت محصول جدید خود را یک هفته زودتر هم عرضه کند.

اکانت توئیتر Assassin’s Creed اعلام کرد که عنوان Mirage گلد شده است. که این به معنای اتمام مراحل ساخت یک بازی میباشد. بر اساس اعلام شرکت یوبیسافت، این عنوان به جای 20 مهر، در تاریخ 13 مهر ماه برای برای کنسول های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین PC عرضه خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.