God of War

اگر کمی هم اهل دنیای گیم و بازی ها ویدئویی باشید، حتما تا کنون اسم بازی های God Of War را شنیده اید. یک بازی نقش آفرینی و اکشن همه چیز تمام. داستان ها و ماجرا های فوق العاده. گیم پلی جذاب و دوست داشتنی. گرافیک های خیره کننده هر نسل در زمان خودش. همه و همه دست در دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین بازی های حال حاضر بکنند.

اما این بازی ها در عین عالی بودن، شاید بتوان گفت یک حسرت هم برای برخی گیمر ها بوده است. زیرا این بازی تنها برای کسانی که از کنسول سونی یعنی پلی استیشن استفاده میکنند، در دسترس است.
بله سری بازی های گاد آف وار فقط برای کنسول پلی استیشن در دسترس است. در این سال ها برخی شرکت های نه چندان معتبر، دست به تبدیل این بازی به نسخه قابل استفاده در PC زدند. اما با توجه به ضعف های زیادی که داشتند، نتوانستند کاری از پیش ببرند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره بازی God of War Ragnarok. در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات گرافیکی گاد آف وار Ragnarok برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵

کمتر از یک هفته تا انتشار عنوان مورد انتظار God of War Ragnarok مانده است و اخیرا اطلاعات جدیدی از مشخصات گرافیکی این عنوان در کنسول های Ps4 و Ps5 منتشر شد.

استودیو Santa Monica چندی پیش جزئیات محدودی از مشخصات گرافیکی این عنوان منتشر کرد که با شما به اشتراک گذاشتیم. اکنون نیز شاهد اطلاعات جدیدی میباشم که بر اساس این اطلاعات، نسل جدید گاد آف وار، شامل دو حالت گرافیکی به نام های Favor Quality و Favor Performance خواهد بود که برای هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس خواهد بود.

کنسول Ps4 شامل هیچکدام از این دو حالت نخواهد بود و بازی را با وضوح ۱۰۸۰p و فریم ریت ۳۰fps اجرا خواهد کرد. اما Ps4 Pro میتواند این بازی را در حالت Favor Performance با وضوح ۱۶۵۶p-1080 و فریم ریت آزاد اجرا کند. اما در آن سمت کنسول پلی استیشن ۵ میتواند در حالت Favor Performance، بازی را با وضوح ۲۱۶۰p-1440 و فریم ریت ۶۰fps اجرا کند که اگر حالت High Frame Rate را فعال کنید، شاهد فریم ریت ثابت خواهید بود.

در حالت Favor Quality نیز کنسول پلی استیشن ۴ پرو وضوح ۱۶۵۶p-1440 و فریم ریت ۳۰fps به شما میدهد اما پلی استیشن ۵ میتواند بازی را با کیفیت ۲۱۶۰p یا همان Native 4K برای شما اجرا کند. اما لازم به ذکر است که در این حالت فریم ریت به ۳۰fps کاهش پیدا میکند. همچنین اگر فریم ریت بهتری میخواهید میتوانید گزینه High Frame Rate را فعال کنید تا وضوح به ۱۰۸۰p کاهش پیدا کند اما نرخ تصویر شما به ۴۰fps برسد.

عنوان God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان ماه برای کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها. و همچنین سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.