بی شک Driver یکی از موفق ترین و محبوب ترین عناوین ساخته شده توسط یوبیسافت میباشد. عنوانی که از نسل اول خود توانست به لطف سبک متفاوتی که نسبت به مابقی بازی های ریسینگ ارائه میداد، خود را به خوبی در دل بازیکنان جا کند.

سری بازی Driver توانست برای بیش از یک دهه به موفقیت های خود ادامه دهد. اما هیچکس نمیدانست که Driver San Francisco که در سال 2011 عرضه شد، قرار است به اخرین نسل از سری درایور تبدیل شود. این توقف ناگهانی در تولید این عنوان محبوب، سوالات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرد و هیچگاه خبری از نسخه جدید درایور به گوش نرسید. اما به تازگی Ubisoft اعلام کرد که پروژه های جدید Driver در دست توسعه میباشند.

در مصاحبه اخیر GameFile یا شرکت Ubisoft، درباره لایو اکشن اقنباسی این عنوان سوال شد و آنها اینگونه پاسخ دادند که کار روی پروژه فیلم Watch Dogs همچنان ادامه دارد. اما سریال Driver دیگر تولید نخواهد شد. اما این تمام ماجرا نبود و در ادامه ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت، اعلام کرد که هنوز برنامه هایی برای سری درایور دارد و این امکان دارد که نسخه های جدیدی از آن تولید شوند.

وی اینگونه گفت که:

“ما به صورت جدی روی پروژه های هیجان انگیزی از سری Driver کار میکنیم و نمیتوانیم منتظر این باشیم که اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم”

این خبر میتواند برای طرفداران این سری به شدت خوشحال کننده باشد. چرا که خیلی ها از همان سال 2011 در انتظار عرضه نسل جدید این سری میباشند. باید ببینیم که یوبیسافت میتواند بازهم توجه طرفداران سبک ریسینگ را به خود جلب کند یا خیر.

در صورت انتشار اخبار بیشتر درباره این موضوع، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.