Assassin’s Creed

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Mirage رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی اوقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم میدهند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها کنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. خود والهالا نیز ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری یعنی Mirage میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.          

 

 

 

نقد ها و نمرات اساسینز کرید میریج

به تازگی و پس از Forza Motorsport نقد ها و امتیازات یکی دیگر از مورد انتظار ترین بازی های امسال یعنی Assassin’s Creed Mirage منتشر شد.

نسل جدید سری بازی های اساسینز کرید یعنی Mirage، عنوانی است که با شعار بازگشت به ریشه های سابق معرفی شد و بر اساس ادعای ناشران بیشتر تمرکز این بازی روی همین موضوع میباشد. این بازی در ابتدا قرار بود به عنوان یک پک DLC برای نسخه Valhalla باشد. اما در نهایت مسیر آن عوض شد و تا چند روز دیگر شاهد عرضه عمومی این بازی میباشیم. همانند سایز عناوین دیگر نیز نقد ها و امتیازات این بازی پیش از عرضه اعلام شد که در ادامه به آنها میپردازیم.

GamesRadar:

نمره: 80 از 100

نقد: یوبیسافت توانست دقیقا همان چیزی را ارائه دهد که وعده داده بود. Mirage یک ماجراجویی مختصر مفید با تمرکز روی مخفی کاری میباشد و هر کاربری را که بخواهد با سر و صدا بازی را انجام دهد مجازات میکند. علاوه بر آن، این عنوان دارای محتوای زیاد در دنیایی است که اکتشاف و تعقیب و گریز در آن بسیار هیجان انگیز است.

Gameinformer:

نمره: 80 از 100

نقد: Assassin’s Creed Mirage راز هایی را بیان میکند که مربوط به نقش بسیم در اوایل عرضه والهالا میباشند. اما نتیجه نهایی رضایت بخش نیست و احساس روبرویی با یک جمع آوری عجیب با یک روایت جدا را به کاربر القا میکند. اما اگر از این نگرانی ها در خصوص نتیجه کار بگذریم، من زمان بی نظیری را در کوچه ها و محیط های باستانی بغداد گذراندم. همه چیز بی نقص نیست. اما فلسفه «هرچه کمتر، بهتر» در طراحی این عنوان، باعث میشود با نسخه ای از این سری روبرو شویم که شما را به طور مداوم درگیر میکند.

VGC:

نمره: 80 از 100

نقد: اساسینز کرید میریج، یک سفر کوتاه و دقیق در خیابان های غرق در خون بغداد میباشد. یک بازگشت زیبا به ریشه های مجموعه. Mirage نفسی از هوای تازه در دریای بی کران بازی های ماجراجویی Open World میباشد.

IGN:

نمره: 80 از 100

نقد: اولین قدم موفقیت آمیز بازگشت به ریشه ها در اساسنز کرید میریج، ساختار مخفی کاری ای میباشد که سری بازی های Assassin’s Creed با محوریت آن در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

در نهایت این بازی موفق شد در Open Critic و Metacritic نمره 77 را کسب کند.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.