بازی Godfall

بازی Godfall را میتوان اولین بازی انحصاری نسل جدید کنسول های سونی یعنی پلی استیشن ۵ دانست. میتوان جزئیاتی از گیم پلی و گرافیک نسل جدید را در این بازی مشاهده کرد.

گادفال قرار است توسط Counter Play ساخته شود. استودیویی که کیک استارتری Deulyst را برعهده داشته است. بازی ای که در سه سال اخیر توانسته است جایگزینی برای The Elder Scrolls: Legends باشد. اما بازی گادفال به کل متفاوت خواهد بود.

این بازی یک بازی فانتزی اکشن نقش آفرینی خواهد بود که در آن به شدت به سبک مبارزات تن به تن و شمشیری اهمیت داده شده است. کانترپلی میخواهد با ترکیب عناصر اکشن و نقش آفرینی با سبک سوم شخض، یک تجربه ی جدید را برای کاربران بوجود بیاورد.

سازندگان بازی گادفال آنرا یک بازی “لوتر _ اسلشر” میدانند. همچنین مدیرعامل کانترپلی معتقد است که این بازی میتواند برای تمامی کاربران پلی استیشن ۵ جالب باشد.

مدیر عامل کانترپلی اینگونه میگوید که: یک بازی شوتر – لوتر و کو اپ مانند بوردرلندز را تصور کنید اما این یک بازی لوتر – اسلشر کو اپ است که در یک محیط جدید و جدی تر دنبال میشود. محیطی که پر از شوالیه های قهرمان و جادو های باستانی است.

اکنون نمرات بازی Godfall منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

نمرات بازی گادفال

طی روز گذشته نمرات بازی Godfall منتشر شدند. این بازی در حال حاضر فقط در انحصار پلی استیشن ۵ خواهد بود.

در حال حاضر بر اساس ۵ رای موجود این بازی امتیاز ۶۱ را دریافت کرده است. لازم به ذکر است که معمولا رای ها دچار تغییرات می شوند. حال باید ببینیم این تغییرات برای بازی Godfall چگونه خواهد بود.

این بازی در تاریخ ۱۲ نوامبر یعنی امروز، برای کنسول PS 5 منتشر می شود. طی هفته های آینده احتمال انتشار آن برای سایر کنسول ها وجود خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.