سوالات متداول
ساعت های کاری سایت به چه صورت است؟
سایت از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب فعالیت دارد و سفارشات شما عزیزان تکمیل میکند.
ساعت کار پشتیبانی به چه صورت میباشد ؟
تیم پشتیبانی Zeox از ساعت 10 الی 23 برای پاسخ گویی به شما عزیزان در دسترس هستند.
زمان ارسال سفارش چقدر است ؟
سفارشات دیجیتال حداکثر 30 دقیقه و سفارشات فیزیکی حداکثر 3 روز کاری زمان میبرد.
چطور به شما اعتماد کنم؟
Zeox اولین سایت تخصصی گیم است که دارنده ی نماد اعتماد الکترونیک میباشد و همچنین نماد طلایی زرین پال را دارا میباشد.
در صورت ارسال اطلاعات اشتباه چطور میتونم اصلاحشون کنم؟
شما میتوانید با پشتیبانان ما مشکل خود را مطرح کنید تیم ما در کم ترین زمان ممکن مشکل شما را حل میکنند.
چطور میتونم با شما همکاری کنم؟
پنل همکاری در فروش آماده شده برای همکاری با شما عزیزان.
رمز عبور یا اطلاعات ورود به حساب رو فراموش کردم چطور میتونم بازیابیشون کنم؟
شما میتواند در صفحه ورود روی فراموشی رمز عبور کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به ایمیل خود حساب کاربری خود را بازیابی کنید.
چرا نیاز به احراز هویت هست ؟
به دستور پلیس فتا برای جلوگیری از فیشینگ و دزدی دیجیتال سایت های فروشگاهی مجبور به احراز هوبت خریدار هستند اطلاعات شما به صورت محرمانه باقی میماند.
چطور خرید انجام بدیم؟
سفارش مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید و سپس از بالای صفحه روی ایکون سبد کلیک کرده تا وارد شید سپس پرداخت را زده و سفارشتون بعد از پرداخت هزینه ثبت میشود.
بعد از خرید چطور متوجه شم سفارش من ثبت شده ؟
بعد از پرداخت موفق پیامکی مبنی بر دریافت سفارش از سمت سایت برای شماره و ایمیل ثبت شده توسط شما ارسال میشود.
من خرید کردم ولی پیامکی دریافت نکردم مشکل کجاست؟
بعد از خرید به صفحه ای منتقل میشوید که کادری با نوشته ی ( تکمیل فرایند خرید ) را داراست در صورت کلیک نکردن روی این لینک سفارش شما ثبت نمیشود در صورت عدم دریافت پیامک به پشتیبانی اطلاع دهید تا مشکل را حل کنند.