پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با آمدن هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی که درباره فروش Play Station 5 منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

مجموع فروش کنسول Play Station 5 به ده میلیون دستگاه رسید

 همانطور که پیشتر بیان شده بود کنسول نسل نهمی سونی سریع‌ ترین فروش میان کنسول‌ های پلی‌ استیشن را رقم زده است. PS4 یک ماه دیرتر به فروش ده میلیونی رسیده بود.
سونی علاوه بر انتشار خبر فوق، آمار فروش برخی از بازی‌ های جدید و مهم Play Station را منتشر کرد. تاکنون ۶٫۵ میلیون نسخه از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، بیش از ۵۶۰ هزار نسخه Returnal و بیش از ۱.۱ میلیون نسخه از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart فروخته شده است.
همچنین عنوان MLB: The Show 21 نیز بیش از دو میلیون نسخه فروخته است. که تاکنون بیش از ۴ میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند. قابل توجه است این اثر به صورت مولتی‌ پلتفرم منتشر شد. همچنین بر روی سرویس ایکس‌ باکس گیم پس نیز قرار گرفته بود.
شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.