پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر مجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر به محبوبیت و فروش این کنسول می افزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با عرضه هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره پلی استیشن ۵٫ در ادامه با ما همراه باشید.

فورتنایت در صدر محبوب ترین بازی های اجرا شده در Play Station 5

پس از گذشت یک سال از عرضه کنسول Play Station 5 شرکت سونی محبوب‌ ترین عناوین این کنسول را مشخص کرد:
  1. > Fortnite
  2. > Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. > FIFA 21
  4. > NBA 2K21
  5. > Assassin’s Creed Valhalla
  6. > Destiny 2
  7. > MLB The Show 21
  8. > Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  9. > Demon’s Souls
  10. > NBA 2K22
شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.