روز گذشته و پس از اعلام غیبت یوبیسافت، شایعات زیادی مبنی بر تاخیر در عرضه عنوان Assassin’s Creed Shadows شکل گرفت. اما امروز خود شرکت Ubisoft به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه این بازی تاخیر مواجه شده است و به جای 15 نوامبر 2024 (25 آبان ماه) در تاریخ 14 فوریه 2025 (5 اسفند ماه) برای PC و کنسول های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.

پیام مذکور یوبیسافت به شرح زیر میباشد:

“بازیکنان عزیز،

Assassin’s Creed Shadows پروژه رویایی ما میباشد. بالاخره قادر هستیم این سری را به همراه تمام ویژگی هایی که با در ذهن داشتن کاربران خود داشتیم، طراحی کنیم. پارکور و مخفی کاری ها را به ژاپن فئودال بیاوریم و یک دنیای عمیق و زیبا را ارائه دهیم. این یک هدف جاه طلبانه میباشد که میتواند توسط دو پروتاگونیست مختلف تجربه شود. اما برای ارتقا و بهبود این تجربه، به زمان بیشتری نیاز داریم.

به همین سبب تصمیم بر این گرفتیم که زمان عرضه بازی را به 14 فوریه 2025 تغییر دهیم. بازی در زمان عرضه روی پلتفرم های زیادی از جمله استیم قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی پیش خرید ها تا به این لحظه، بازپرداخت خواهند شد و از این زمان به بعد، هر پیش خریدی انجام شود، اولین بسته الحاقی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

میدانیم که این تصمیم خبر ناامید کننده‌ای میباشد. به خصوص برای کسانی که منتظر تجربه یک Assassin’s Creed در ژاپن فئودال بودند. اما از صمیم قلب بر این باوریم که این تصمیم به نفع بازی میباشد”

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.