خرید وبکم Razer Kiyo

 

اگر شما حتی کمی اهل کامپیوتر، لوازم دیجیتال یا بازی های کامپیوتری هستید، حتما تا کنون اسم Razer را شنیده اید. Razer در زمینه ی عرضه ی لوازم دیجیتال و همچنین لوازم گیمینگ حرف اول را میزند. اگر قصد خرید یک وبکم عالی را دارید میتوانید با خرید وبکم Razer Kiyo بهترین خرید را داشته باشید.

با استفاده از این وبکم شما میتوانید شرایطی مشابه استودیو را تجربه کنید. به لطف قابلیت فیلمبرداری full HD، میتوانید استریم یا ویدئو کال های با کیفیتی را داشته باشید.

شما هم اکنون میتوانید در سایت Zeox به خرید وبکم Razer Kiyo اقدام کنید.

 

Razer Kiyo

قابلیت دسترسی کامل به تنظیمات تصویر

 

با وبکم Kiyo به انواع ویژگی های تصویر دسترسی داشته باشید. از جمله تغییر حالت focus به Auto یا Manual. همچنین میزان سفیدی تصویر، میزان روشنایی یا تاریکی،کنتراست.

با استفاده از تمام این ویژگی ها و بسیاری ویژگی های دیگر، میتوانید تصاویر و ویدئو ها را همانطور که میخواهید،ببینید. اگر استریمر هستید میتوانید با تنظیمات و حالت های مختلف تصویر و ذخیره کردن انها، یک استریم عالی داشته باشید.

 

کیفیت Razer Kiyo

 

وبکم Razer Kiyo، قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ fps و ۷۲۰ با نرخ ۶۰ fps را به شما میدهد. شما میتوانید دقیقا همان  چیزی را که در بازی تجربه میکنید، در استریم خود با همان کیفیت به اشتراک بگذاربد.

 

 

Razer Kiyo

رینگ لایت Ring Light

 

یکی از ویژگی های بسیار جالب این وبکم Ring Light آن است. دیگر نیازی نیست برای تنظیم نور تصویر خود از وسیله های مختلف استفاده کنید. وبکم Kiyo، با استفاده از رینگ لایت به کار رفته در ان و تکنولوژی بالای آن میتوانید بهترین میزان روشنایی را بر حسب نیاز خود داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که این رینگ لایت به صورت اتوماتیک سایه های اضافی که باعث بد شدن تصویر میشوند را حذف میکند.

 

خرید وبکم Razer Kiyo از سایت Zeox

 

اگر شما هم به این محصول علافه مند شده اید و کیفیت تصاویر در استریم یا ویدئو کال ها برایتان مهم است، میتوانید با کلیک روی لینک زیر به خرید وبکم Razer Kiyo اقدام کنید.

 

 

 

خرید وبکم Razer Kiyo از سایت Zeox

 

 

 

چرا از سایت Zeox خرید کنیم؟

سایت zeox از معتیر ترین سایت ها برای خرید شما عزیزان بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. در سایت ما، شما میتوانید با مناسب ترین قیمت خرید کنید و انرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به کمک تیم پشتیبانی قوی، سایت zeox در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد.

 

 

 

شما میتوانید انواع کنسول بازی، لوازم جانبی و بازی های آن و لوازم گیمینگ و همچنین اعتبار یا پول درون بازی را از سایت Zeox.ir خریداری کنید.