خرید ماوس Razer Viper

Razer یکی از بهترین و پر طرفدار ترین ها در عرصه گیمینگ می باشد. اگر شما حتی اندکی اهل کامپیوتر یا بازی های کامپیوتری می باشید، حتما تا کنون اسم انرا شنیده اید. هم اکنون شما هم میتوانید با خرید ماوس Razer Viper یکی از بهترین ماوس های گیمینگ ممکن را داشته باشید.

این برند تا کنون توانسته است با معرفی هر محصول خود، توجه ریادی را به خود جلب کند. اکنون نیز با معرفی این ماوس در خدمت شما هستیم.

 

 

درباره ی ماوس Razer Viper

محصولی که میبینید یکی از دقیق ترین و بهترین ماوس های Razer است که تا کنون ساخته شده است.با ظرافت و دقت زیادی که در این ماوس به کار گرفته شده، شما میتوانید با همان دقتی که میخواهید بازی را انجام دهید. لازم به ذکر است که سیم این ماوس در دقت و سرعت و ان بی تاثیر نبوده.

به کمک سیم به کار رفته، شما قادر هستید بازده کوچکترین حرکات خود را در بازی ببینید.

 

اگر قصد خرید ماوس Razer Viper را دارید به ادامه همین مطلب مراجعه کنید.

 

Razer Viper

 

رسیدن به کمترین مقدار تاخیر در کلیک کردن

به کمک سنسور های حساس به کار رفته در این ماوس، شما قادر هستید یک بازی با کمترین تاخیر ممکن را تجربه کنید.

Razer تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند بهترین حس را به خریداران خود القا کند. شما میتوانید تا جایی که میتوانید سریع کلیک کنید. این ماوس با رقم فوق العاده ۰٫۲ میلی ثانیه تاخیر، میتواند دقیقا سرعت مورد نظرتان را به شما دهد.

 

طراحی

تمرکز سازندگان فقط روی بخش فنی و عملکرد این ماوس نبوده. ظاهری بی نقص در کنار بدنه ای مفاوم و سخت. همچنین وزن ۶۹ گرمی که با توجه به ابعاد ان، عالی است.

شما قادر هستید بوسیله برنامه مخصوص، رنگ نور پردازی ماوس خود را به سلیقه خود از میان رنگ هایی با تنوع بالا انتخاب کنید.

 

 

Razer Viper

 

خرید ماوس Razer Viper

اگر به این محصول فوق العاده علاقه مند شده اید و میخواهید یکی از بهترین ماوس های گیمینگ را داشته باشید، میتوانید با کلیک روی لینک زیر، این محصول را خریداری کنید.

 

خرید ماوس Razer Viper از سایت Zeox

 

چرا از سایت Zeox خرید کنیم؟

سایت zeox از معتیر ترین سایت ها برای خرید شما عزیزان بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. در سایت ما، شما میتوانید با مناسب ترین قیمت خرید کنید و انرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به کمک تیم پشتیبانی قوی، سایت zeox در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد.

 

 

 

شما میتوانید انواع کنسول بازی، لوازم جانبی و بازی های آن و لوازم گیمینگ و همچنین اعتبار یا پول درون بازی را از سایت Zeox.ir خریداری کنید.