((خرید جم بازی Free Fire ))


Free Fire یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی ۱۱۱dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است.

شما در کنار ۳۹ کاربر دیگر با چتر در یک جزیره فرود می آیید. هدف هر کدام از شما دوام آوردن بیشتر و از میان برداشتن دیگران است.  کسی که بتواند تا آخر در بازی دوام بیاورد و آخرین نفری باشد که در جزیره باقی میماند برنده بازی است.

هر بازیکنی نقطه فرودش را به دلخواه میتواند انتخاب کند و بعد از فرود آمدن باید به دنبال سلاح و منابع مورد نیازش باشد هر چقدر بازی ادامه پیدا کند جزیره کوچک و کوچکتر میشود و این یعنی شانس رویارو شدن کسانی که در جزیره فرود آمده اند نیز بیشتر خواهد شد اقلیم جزیره اقلیمی متنوع است و شامل محیط های مختلف میشود نبردهای شما ممکن است همینطور شما با  خرید الماس های بازی فری فایر میتوانید به امکانات خاصی دست پیدا کنید در هر کدام از این محیط ها امکان اتفاق افتادن نبردی آنلاین وجود دارد پس به معنای واقعی کلمه قبل از هر چیز به دنبال سلاح باشید و سعی کنید در مبارزه ها شرکت فعال داشته باشید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن و بقا Free Fire اندروید :

  • جست و جو در دنیای بزرگ بازی برای پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها
  • بازی در برابر ۳۰ بازیکن و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد
  • دوستان خود را به پیروزی برسانید و آخرین تیمی شوید که در آن قرار دارید
  • بازی در انواع و اقسام مکان ها و محیط های متنوع با جزئیات زیاد
  • ایجاد استراتژیک و سبک اختصاصی خود با انام کارهای مختلف
  • کنترلرهای لمسی خوب + طراحی و ساخت عالی و گیم پلی اعتیاداور

‏‏

درباره جم بازی Free Fire

شما با خرید جم Gem در بازی Free Fire، قادر هستید تا برای شحضیت خود ایتم های فراوانی خریداری کنید. که این ایتم ها شامل انواع لباس ها، اسلحه ها، پوسته ها و حیوانات خانگی می باشد.

Zeox.ir باز همراه شماست با خدمتی جدید برای خرید gem بازی فری فایر شما میتوانید به تعداد دلخواه مقدار جم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر از علاقه مندان این بازی زیبا هستید و دوست دارید هر چه سریع تر در این بازی پیشرفت کنید و قدرتمند تر شوید،میتوانید با کلیک به روی لینک زیر، خرید خود را انجام دهید.

 

خرید جم بازی Free Fire از سایت Zeox

 

 

 

Garena Free Fire: 5 common mistakes to avoid when playing | Digit

چرا از سایت Zeox خرید کنیم؟

سایت zeox از معتیر ترین سایت ها برای خرید شما عزیزان بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. در سایت ما، شما میتوانید با مناسب ترین قیمت خرید کنید و انرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به کمک تیم پشتیبانی قوی، سایت zeox در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد.

 

 

شما میتوانید انواع کنسول بازی، لوازم جانبی و بازی های آن و لوازم گیمینگ و همچنین اعتبار یا پول درون بازی را از سایت Zeox.ir خریداری کنید.

 

 

 

.((برای پشتیبانی سفارشها خرید gem بازی فری فایر به تلگرام  ما پیام ارسال کنید.))

((برای اعتماد سازی و تضمین کلیک کنید))

((برای ورود به کانال تخفیف کلیک کنید))

((برای دریافت پشتیبانی در تلگرام کلیک کنید))