Call Of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانسته اند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Black Ops Cold War، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است

.

عنوان Warzone بازی Call Of Duty یکی از بهترین های این مجموعه بوده و توانسته است بازیکنان زیادی را به سمت خود بکشد. خبر ادغام Warzone با سری جدید این بازی یعنی Call Of Duty Black Ops Cold War، سر و صدای زیادی به پا کرد. عنوان Black Ops Cold War، نسل این جدید این بازی است که قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر منتشر شود. خبر ادغام این دو بازی بسیاری را هیجان زده کرده است. اما این خبر فقط یک شایعه بود. البته تا قبل از مصاحبه مدیر عامل اکتیویژن یعنی بابی کوتیک (Bobby Kotick).

وی خبر فوق را تایید کرد و جزئیات کمی راجع به آن ارائه داد. همچنین ذکر کرد که Cold War گزینه Battle Pass را خواهد داشت. طبق گفته های او، این ادغام در زمان انتشار Cold War، صورت نمیگیرد. ممکن است که این فرایند تا پایان سال جاری طول بکشد.

بازی Call Of Duty Black Ops Cold War در تاریخ گفته شده برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن ۵ و همینطور Pc منتشر خواهد شد. اما Warzone هم اکنون برای کنسول ها و Pc در دسترس است.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی و تمام اخبار مربوط به دنیای گیمینگ را در سایت Zeox دنبال کنید.