Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره سری بازی های Assassin’s creed. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

قروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از سری بازی های اساسینز کرید

سری بازی های Assassin’s Creed از همان ابتدای عرضه یعنی سال ۲۰۰۷ تا کنون، جز محبوب ترین بازی ها بین کاربران بودند و طی این ۱۵ سال فروش بسیار خوبی را تجربه کردند.

طبق گزارشی که یوبیسافت اعلام کرد، سری بازی های اساینز کرید تا کنون توانستند بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش را تجربه کنند. این رقم شامل تمام نسخه اصلی و فرعی این عنوان میباشد و رقمی بسیار عالی میباشد که البته با توجه به موفقیت نسل های مختلف این سری بازی و فروش بالای هر نسل، رقمی طبیعی به نظر میرسد.

علاوه بر این ۱۵ سال، کاربران طی یک سال آینده شاهد عرضه نسل های جدید و مختلف این عنوان نیز خواهند بود. آپدیت Valhalla در پایان سال جاری میلادی، عرضه Mirage در سال آینده و همچنین دو عنوان Codename Red و Codename Hexe که بخشی از Assassin’s Creed Infinity خواهند بود. علاوه بر تمام اینها باید منتظر عرضه Codename Jade برای گوشی های همراه نیز باشیم.

معلوم است که یوبیسافت قصد دارد تا فروش خود را بیش از پیش کند و به رکورد های بالاتری دست پیدا کند.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.