پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از عناوین پرطرفدار چندوقت اخیر در دنیای گیم بوده است. این بازی با سبک جذاب خود توانسته است تعداد زیادی از بازی دوستان را به خود حذب کند.

شما در بازی pubg mobile به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک سرزمین فرود می آیید. پیروز شدن در این بازی به ظاهر بسیار ساده است. فقط باید تا آخر بازی زنده بمانید. اما در عمل این کار بسیار سخت است. شما باید با استفاده از اسلحه ها و زره هایی که بدست می آوردید، دشمنان خود را از سر راه بردارید. شما به تدریج و بازی کردن های پی در پی میتوانید مهارت خود را بالا ببرید.
یکی دیگر از قابلیت های جالب بازی پابجی این است که شما میتوانید از دوستان خود که pubg mobile را دارند دعوت کنید تا با شما به بازی بپردازند. این کار میتواند لذت بازی را برای بازیکنان چند برابر کند.
هر از گاهی آپدیت هایی برای پابجی موبایل منتشر میشوند. این آپدیت ها علاوه بر اینکه گاهی اوقات باگ ها و مشکلات گزارش شده را برطرف میکنند، ویژگی ها و آیتم های جدیدی نیز به بازی اضافه میکنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی که راجع به نسخه احتمالی Pubg Mobile منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

بازگشت ریش به Pubg Mobile پس از گذشت سه سال

همانطور که در تصویر می‌بینید در رویال پس فصل آینده پس از تکمیل رویال پس می‌توانید ریش را تنها به ارزش ۱,۲۰۰ یوسی خریداری کنید.
احتمالا این آخرین بار است که شاهد این آیتم خواهیم بود. پس اگر دفعه قبل موفق به خرید نشدید، حتما این بار اقدام کنید.
شما در سایت Zeox میتوانید اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل، رویال پس پابجی موبایل و پرایم پابجی موبایل با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن انرا تحویل بگیرید.
همچنین شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.