بازی Ghost Of Tsushima

 

شاید بسیاری از شما با شاهکار جدید استودیو ساکرپانچ آشنا باشید. بازی Ghost Of Tsushima یا همان شبح سوشیما، محصول جدید این استودیو است که توانسته است فروش فوق العاده ای را رقم بزند.

ماجرای این بازی در کشور ژاپن اتفاق می افتد. البته همان طور که مشخص است، در ژاپن قدیم. داستان از این قرار است که حمله ای از جانب مغول ها صورت میگیرد. این حمله روی جزیره ای به نام سوشیما (Tsushima) متمرکز است. در این حمله، مغول ها تمام سامورایی های این سرزمین را قتل عام میکنند. تنها شاهزاده این سرزمین و عمویش باقی می مانند. اما مغول ها عموی شاهزاده را هم به اسارت میگیرند.
شما در نقش شاهزاده سرزمین سوشیما ظاهر میشوید و وظیفه دارید تا عموی خود و سرزمینتان را نجات دهید. این بازی با گرافیک عالی و خیره کننده اش توانست بسیاری از بازیکنان را جذب کنند.
این بازی توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند. که باعث کسب جوایز بسیاری شد. همچنین یکی از امتیازات مثبت بازی Ghost Of Tsushima، سبک مبارزات آن است. سبک مبارزات در بازی شبح سوشیما، به گونه ای درست شده اند که حس یک مبارزه واقعی را به بازیکن بدهند.
در ادامه میپردازیم به خبری جدید درباره فیلم Ghost Of Tsushima. در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم گوست آف سوشیما همچنان در حال توسعه میباشد

تقریبا دو سال پیش بود که شرکت سونی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد تولید فیلم Ghost of Tsushima را دارد. اکنون نیز کارگردان این فیلم یعنی چاد استاهلسکی، اعلام کرد که این فیلم که یک اثر اقنباسی از بازی گوست آف سوشیما میباشد، همچنان در حال توسعه میباشد.

اگر نمیدانید باید ذکر کنیم که چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم های پرطرفدار جان ویک (John Wick) میباشد که در مصاحبه اخیر خود نیز اعلام کرد که ساخت فیلم اقنباسی گوست آف سوشیما همچنان در دستور کار قرار دارد. همچنین تایید کرد که با توجه به شخصیت و داستان فوق العاده بازی، فیلم اقنباسی آن نیز از منابع خوبی بهره میبرد.

وی در ادامه مصاحبه خود ذکر کرد که تیم توسعه در تلاش است تا زیبایی های بصری خاص این بازی را در فیلم نمایش دهد و در عین حال آنرا به صورت فشرده تر در یک فیلم پیاده کند. استاهلسکی در ادامه اعلام کرد:

“ما به صورت جدی در حال ساخت این فیلم میباشیم. من بسیار به داستان این بازی و جین ساکای علاقه دارم و میتوانم بگویم به دلیل مضامین و داستان آن،فیلم ghost of Tsushima، ضد سامورایی ترین فیلم سامورایی تاریخ خواهد بود. داستان و شخصیت های خاص این بازی از مواردی است که توجه ویژه ای به آن خواهد شد.

در کنار آن میخواهم جلوه های بصری این فیلم نیز همانند بازی باشند. ما یک منبع بسیار خوب در اختیار داریم و اکنون بحث این است که چگونه آنرا به یک فیم دو یا دو و نیم ساعتی تبدیل کنیم. ساختن یک فیلم اقنباسی از یک بازی و تبدیل آن به یک اثر پرفروش، کار دشواری است”

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیمینگ را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.