The Last of Us

 

شاید بسیاری از کسانی که در دنیا اهل گیم هستند، تا کنون اسم بازی The Last Of Us را شنیده باشند. یکی از بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن. البته باید اینگونه بگوییم: یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های انحصاری پلی استیشن.

سری بازی های لست آف آس، شامل دو شماره میباشند و از زمان پلی استیشن ۴ تا کنون منتشر میشوند. اکنون هم به تازگی، نسل جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ منتشر شده است. این بازی هم برای پلی استیشن ۴ و هم برای پلی استیشن ۵ در دسترس می باشد.

این بازی به خاطر گیم پلی جذاب و خط داستانی فوق العاده اش توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. علاوه بر آن، گرافیک فوق العاده و توجه زیاد به جزئیات را میتوان از دیگر عوامل موفقیت این بازی دانست. اکنون هم با انتشار نسخه جدید این بازی، بسیاری مشتاقند تا آنرا تجربه کنند.

نسخه جدید این بازی یعنی لست آف آس ۲ ، چندی پیش در مراسم The Game Awards رکوردی از خود به جا گذاشت. بیشترین دفعات نامزد شدن در عنوان های مختلف این مراسم. یعنی ۱۰ مرتبه. رکوردی که هیچ بازی دیگری نتوانسته است به آن برسد. پیش از این بازی، این رکورد با ۸ مرتبه برای بازی Red Dead Redemption 2 بود.

در انی مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره نسخه ریمیک بازی The Last Of Us . در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

کارگردانی نسخه ریمیک لست آف آس بر عهده Matthew Gallant خواهد بود

 

به تازگی با انتشار توییتی از آقای Matthew Gallant مشخص شد که وی کارگردانی The Last of Us Remake را برعهده دارد.

آقای Gallant در کارنامه کاری خود سابقه  کار بر روی Uncharted: The Lost Legacy را دارد و قبلا در Naughty Dog مشغول بود. اما این شرکت را ترک کرد و به Crystal Dynamic ملحق شد تا به توسعه Marvel’s Avengers کمک کند. سپس سال گذشته مجددا به جایگاه اول خود یعنی Naughty Dog پیوست.

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها. کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.