Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری بازی محبوب میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.        

 

تریلر جدید Assassin’s Creed Codename Jade

اخیرا شرکت یوبیسافت با انتشار یک تریلر مشخص کرد که به زودی بازی موبایل Assassin’s Creed Codename Jade در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تقریبا دو سال پیش بود که یوبیسافت از بازی موبایل اساسینز کرید رونمایی کرد که در آن موقع با نام رمزی Jade شناخته میشد. اما اکنون به صورت رسمی اعلام کرد که از اواخر همین ماه، علاقه مندان میتوانند این بازی را به صورت رایگان در موبایل تجربه کنند.

این عنوان در واقع یک محصول مشترک از Ubisoft و استودیو Level Infinite میباشد. در این بازی، بازیکنان در چین باستان و در عصر طایفه Qin هستند. بر اساس اعلام سازندگان بازی، بازه زمانی این عنوان بین دو نسل Odyssey و Origins میباشد پس ممکن است شاهد حصور اتفاقی شخصیت های این دو عنوان در Codename Jade باشیم.

در تریلر مذکور، میبینیم که کاربران علاوه بر انتخاب سلاح ها و تجهیزات مختلف، میتوانند لباس ها و شخصیت خود را نیز به سلیقه خود شخصی سازی کنند. اگر از علاقه مندان به سری بازی Assassin’s Creed هستید و دوست دارید هرچه سریع تر این بازی را تجربه کنید، میتوانید از الان برای دریافت نسخه بتای آن اقدام کنید.

تریلر فوق را میتوانید با کیفیت های مختلف از آپارات تماشا و دانلود کنید.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.