Cyberpunk 2077

 

بازی Cyberpunk یکی از بازی هایی است که مدت زیادی است که همه در انتظار ان هستند. این بازی برای اولین بار، در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. اما پس از چند سال، دوباره اخبار ان در سال ۲۰۱۸ اوج گرفت.

بازی سایبرپانک همانطور که از اسمش پیداست، در سال ۲۰۷۷ و در شهر Night City جریان دارد. این شهر کاملا یک محیط علمی را برای شما تصویرسازی میکند. وجود ربات ها، تکنولوژی فوق پیشرفته، هوش مصنوعی و انسان ها با اعضای بدن رباتی یک کلان شهر فوق پیشرفته را نشان میدهند.
وجود تکنولوژی های زیاد به ظاهر زندگی را در این شهر آسان تر کرده است. اما بدی های خود را هم دارد. در بازی سایبرپانک شما شاهد وجود باند های خلافکار که مشغول تجارت مواد و اسلحه و ربات هستند، میباشید.
داستان بازی سایبرپانک درباره شخصی به نام V میباشد. (شما میتوانید تماما کرکتر خود را شخصی سازی کنید. طوری که در هیچ بازی دیگری ندیده اید) این شخص به دنبال یافتن جایگاهی مناسب در این شهر میباشد. شما باید در راه هدف خود با بسیاری درگیر شوید و چالش های بسیاری را در این بازی پشت سر بگذارید.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره Cyberpunk 2077. در ادامه با ما همراه باشید.

جزئیات جدید پچ ۱٫۶ سایبرپانک

استودیو CDPR طی اپیزود جدید Night City Wire از پچ جدید عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ که ۱٫۶ میباشد رونمایی کرد و اطلاعاتی از آن اعلام کرد.

این پچ بر اساس انیمه CyberPunk Edgerunner میباشد که ژاکت جدید مارتینز و یک اسلحه جدید بر اساس این انیمه به بازی اضافه شده است. از دیگر ویژگی های این گچ میتوان به یک قابلیت جدید اشاره کرد که فقط برای ایکس باکس سری اس میباشد. علاوه بر آن میتوان به امکانات جدید در بخش ظاهر و قابلیت Transmog اشاره کرد که برای انتخاب لباس بدون تاثیر بر روی حالت کلی میباشد.

همچنین Ripper Docs میتواند در هر زمانی چهره و بدن فرد را دوباره بازسازی کند. در کنار این ها شاهد Roach Race، اسب کرکتر گرالت در بازی The Witcher 3 Wild Hunt نیز میباشیم.

این پچ هم اکنون در دسترس میباشد و میتوانید برای دریافت آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که CD Projekt Red اعلام کرد همچنان به انتشار آپدیت های کوچک برای رفع باگ های بازی ادامه خواهد داد. اما این پچ آخرین پچ اصلی برای کنسول های نسل هشتمی میباشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.