Star Wars

نام Star Wars دیگر برای اکثر مردم آشناست. جنگ ستارگان یکی از محبوب ترین سری فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است. همچنین میتوان آنرا یکی از پرفروش ترین های تاریخ سینما دانست. همانطور که از نام آن پیداست، این عنوان درباره ی جنگ ها و اتفاقات کهکشان ها یا به اصطلاح به سبک تخیلی و فضایی است.

پس از مدتی که این سری فیلم به همه ثابت شد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند، شرکت هایی دست به ساخت بازی های این عنوان زدند. بازی های جنگ ستارگان را شاید تحت عنوان برخی شرکت های معتبر و یا نامعتبر ببینید. اما بهترین آنهارا میتوان نسخه جدید آن یعنی Squadrons دانست.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان یعنی Squadrons، با همکاری چندین شرکت ساخته شد و توسط شرکت EA توسعه یافت. این بازی، یک بازی به سبک اکشن فضایی است. بازیکنان در این بازی میتوانند از نبرد و مبارزه در میان ستارگان و کهکشان ها لذت ببرند.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان در ابتدا فقط برای پلتفرم های Pc و Xbox One و Play Station 4، منتشر شد. اما اخیرا با ورود کنسول های نسل نهمی به بازار، کاربران میتوانند این بازی را بر روی کنسول های جدید هم تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل اینده بازی Star Wars Knights of The Old Republic. در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال توقف پروسه تولید نسخه ریمیک Star Wars: Knights of The Old Republic

پس از انتشار اخبار ضد نقیض فراوان به تازگی جف گراب اعلام کرد که تولید پروسه تولید نسخه ریمیک Star Wars: Knights of The Old Republic متوقف شده است.
تنها خبر رسمی که درباره این عنوان وجود داشت، خبر معرفی آن بود و پس از آن دیگر هیچ خبر قطعی منتشر نشد. اما آخرین چیزی که از این بازی میدانستیم این بود که روند ساخت آن همچنان ادامه دارد اما عرضه آن با تاخیر خواهد بود. اما اکنون اینطور به نظر میرسد که مجددا مشکلی در روند ساخت این عنوان وجود دارد.
طی مدتی که از رونمایی نسخه ریمیک Star Wars: Knights of The Old Republic میگذرد، سوالات زیادی از گروه امبریسر پرسیده شد اما به هیچکدام از آنها جوابی ندادند. چندی بعد از رونمایی این عنوان نیز تریلر معرفی آن از کانال یوتیوب و توئیتر پلی استیشن حذف شد. باید دید بالاخره سرنوشت این بازی چه خواهد شد و آیا سرانجام شاهد عرضه آن خواهیم بود یا نه.
شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.