بازی Sackboy

مجموعه LittleBigPlanet از مدتی پیش تا کنون، یکی از اعضای ثابت لاین آپ های پلی استیشن بوده است. تا کنون دنباله های مختلفی از این مجموعه ارائه شده است. اما شخصیتی که همیشه حضور داشته است، شخصیت دوست داشتنی Sackboy می باشد.

داستان این بازی از روستایی به نام لوم (Loom) اغاز میشود. روستای لوم زادگاه شخصیت سک بوی میباشد. در این روستا تمامی همنوعان سک بوی زندگی میکنند. اما سک بوی با سایر اهالی تفاوت هایی دارد. او همیشه رویای ماجراجویی در سر داشته و دوست داشته است که به بیرون مرز های روستا رفته تا دنیای خارج را تجربه کند.

سک بوی بالاخره این فرصت را پیدا میکند. اما وقتی که شخصیت منفی بازی یعنی وکس (Vex) به روستای لوم می آید. او تمام افراد روستا را به بردگی میگیرد تا برای او کار کنند تا بتواند ماشینی را بسازد. اگر این ماشین شروع به کار کند، دنیای Craft World متحول میشود و اتفاقات ناخوشایندی در آن رخ میدهد.

طبق گفته های سازنده این بازی، سک بوی نسبت به نسل های پیشین، پیشرفت هایی داشته است. بیشتر این پیشرفت ها هم در زمینه گیم پلی بازی Sackboy بوده است.

باید ببینیم که این بازی در بخش نظرات منتقدین چگونه عمل میکند. در ادامه با ما همراه باشید.

به تازگی نمرات بازی Sackboy : a Big Adventure منتشر شده است. این بازی توانسته است از مجموع ۵ رای نمره ۷۵ را کسب کند. این نمرات موقتی هستند. معمولا نمرات بازی ها دچار تغییرات میشوند. باید ببینیم که نمرات این بازی چگونه خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازی از فردا ۲۲ آبان برای کنسول پلی استیشن منتشر میشود.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها، اخبار کنسول ها و همچنین بسیاری دیگر از اخبار روز دنیا راجع به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.