استودیو بلو پوینت

استودیو بلو پوینت یکی از معروف ترین و مطرح ترین استودیو های ساخت بازی های ویدئویی می باشد. این استودیو با موتور های قدرتمند خود تا کنون خدمت بزرگی به دنیای گیمینگ کرده است.

این استودیو روز به روز در حال پیشرفت است. طبق گفته مارکو تراش رئیس این استودیو، موتور گرافیکی این استودیو و ابزار های آن نسبت به گذشته بسیار پیشرفت داشته اند. اکنون این استودیو آمادگی ساختن و ریمستر کردن بازی های بزرگی را دارد.

این استودیو را شاید با بازی هایی مانند: Uncharted، Shadow Of Colossus بشناسید. جدید ترین بازی این استودیو هم Demon’s Souls می باشد. این بازی توانسته بسیار عالی عمل کند و نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کند. به نحوی، اعتبار استودیو بلو پوینت را بیش از پیش کرده است.

به تازگی شخصی ادعا کرده است که سونی در حال انجام مذاکرات برای خرید استودیو Bluepoint Games میباشد. به گفته این شخص این کار باعث میشود تا استودیو Bluepoint Games شانسی برای کار بر روی یک آی پی اورجینال داشته باشد.

لازم به ذکر است رابطه بین سونی و Bluepoint Games از گذشته خوب بوده است. همچنین با استقبال عالی از آخرین اثر این استودیو یعنی Demon’s Souls، سونی وارد مذاکره با آنها شده است.

طبق کفته های این شخص، این اتفاق تا پایان فوریه سال ۲۰۲۱ (اسفند ماه) تایید خواهد شد. این خبر در حال حاضر در حد یک شایعه است و باید تا تایید رسمی آن منتظر بمانیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیمینگ را در سایت Zeox دنبال کنید.