پلی استیشن

کنسول های پلی استیشن دیگر نیاز به تعریف ندارند. شاید اکثر افرادی که اهل بازی های ویدئویی هستند، با این اسم خاطره داشته باشند. کمسول های قوی در زمان عرضه. کیفیت بالا در ساخت. بازی های انحصاری فوق العاده و هیجان انگیز. همه و همه از عواملی هستند که نام این کنسول را سر زبان ها انداخته اند.

این محصول با هر نسل خود توانسته تعداد بیشتری را به سمت خود جذب کند. در حال حاضر میتوان Play Station را پرفروش ترین کنسول های بازی دانست.

بازی های انحصاری همچون The Last Of Us، God Of War، Uncharted و به تازگی بازی مانند Ghost OF Tsushima. همگی را میتوان از عوامل پرطرفدار بودن این کنسول دانست.

پلی استیشن همیشه با فروش خیره کننده خود، همگان را متعجب میکرد. اکنون نیز از نسل جدید آن یعنی Play Station 5 این توقع میرود تا این روند را ادامه دهد.

طبق گفته های اقای Hiroki Totoki، مدیر عامل کمپانی سونی، آنها قصد دارند تا انتهای سال مالی ۲۰۲۰ یعنی مارچ ۲۰۲۱، بیش از ۷٫۶ میلیون نسخه از نسل جدید این کنسول یعنی Play Station 5 را به فروش برسانند.

همچنین وی تایید کرد که فروش نسل جدید این کنسول، برای آنها همراه با ضرری کوچک خواهد بود.

اکنون گروه Citigroup تحقیقاتی به عمل آورده است. بر اساس تحقیقات آنالیزور این گروه، کمپانی سونی با فروش هر نسخه از پلی استیشن ۵ پامصد دلاری، معادل ۱۰۰ دلار ضرر میکند. این رقم با فروش نسخه دیجیتال ۴۰۰ دلاری، به ۱۸۰ دلار میرسد.

کمپانی سونی بیان کرده است که میتواند این ضرردهی را جبران کند. اما چگونه؟ با فروش بازی ها و اشتراک Play Station Plus.

باید ببینیم آیا شرکت سونی واقعا میتوانید این ضرردهی را جبران کند یا خیر. آیا نسل جدید این کنسول، روند خوب فروش را از بین میبرد؟ با ما همراه باشید تا تازه ترین اخبار را با شما به اشتراک بگذاریم.

شما عزیزان میتوانید به محض موجود شدن این کنسول در سایت ما، آنرا سفارش دهید.

همچنین میتوانید سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.