ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره کنسول های نسل نهم آینده ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

فروش کنسول های نسل نهم Xbox از ۲۰ میلیون عبور کرد

بر اساس گزارش وبسایت VGChartz، فروش کنسول های نسل نهمی شرکت ایکس باکس یعنی Xbox Series S & X از ۲۰ میلیون دستگاه عبور کرد.

این آمار به صورت رسمی از جانب خود شرکت مایکروسافت منتشر نشد و صرفا بر اساس تخمین های کارشناسان این وبسایت میباشد. براساس این گزارش دو کنسول سری اس و سری ایکس Xbox، تا تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر ماه) موفق شدند فروش ۲۰٫۲۶ میلیونی را تجربه کنند که این رقم به نسبت رقبای این شرکت پایین تر میباشد. کنسول پلی استیشن ۵ توانست به فروش ۲۸٫۲۶ میلیون و نینتندو به فروش ۱۱۸٫۲ میلیون دستگاه دست پیدا کند.

کنسول های نسل نهمی ایکس باکس با این رقم فروش موفق شدند تا تفریبا ۲٫۵ برابر بهتر از نسل قبل خود یعنی Xbox One در بازه زمانی مشابه عمل کنند. لازم به ذکر است که این مقدار فروش تا قبل از تخفیف های اخیر شرکت مایکروسافت و سونی بود و بر اساس پیشبینی کارشناسان، ممکن است که در آینده نزدیک شاهد پیشی گرفتن فروش کنسول Xbox از پلی استیشن و نینتندو باشیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.