پلی استیشن

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.

بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.

شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانسته است پا به پای پلی استیشن پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.

Play Station 5

چندی پیش شرکت سونی با معرفی Play Station 5 توجه زیادی را به خود جلب کرد. Ps5 با نوجه به ویژگی های منحصر به فرد خود و سخت افزار فوق العاده اش، توانسته است میزان فروش بسیار خوبی را کسب کند.

به گفته جیم رایان، رئیس SIE. میزان تقاضا برای Play Station 5 بسیار زیاد بوده است. به گونه ای که از میزان موجودی انها بیشتر بوده. در حال حاضر پیش خرید یک Ps5 تقریبا غیر ممکن است. وی قول داده است تا در اسرع وقت موجودی های شرکت را بیشتر کنند. اما ممکن است این امر زمان ببرد و تا مدتی امکان خرید کم شود.

میزان درخواست برای Play Station 5 به قدری زیاد بوده است که به راحتی Ps4 را پشت سر گذاشته است. تعداد فروش پلی استیشن ۵ در ۱۲ ساعت اول، از تعداد فروش Ps4 در ۱۲ هفته ابتدایی بیشتر بوده است.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.