ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند.

همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانسته است همچین رکوردی بزند.

با جزئیات بیشتری از این رویداد با ما همراه باشید.

مواردی که نسل های جدید Xbox توانسته اند به آن دست پیدا کنند:

  • > بیشترین فروش تاریخ کنسول های Xbox در تمامی نسل ها. همچنین Xbox Series S بیشترین درصد خریداران جدید برند Xbox را رقم زده است.
  • > بیش از ۳۵۹۴ بازی از چهار نسل در طول افتتاحیه نسل های جدید این کنسول، بازی شده است. خیلی بیشتر از لانچ های کذشته این برند.
  • > نسل جدید به منظور راه های جدید برای تجربه بازی ها، ۷۰ درصد کنسول های به فروش رفته را همراه گیم پس برای تازه وارد ها و اعضای پیشین ارائه کرده است

اما این عناوین همه فقط برای افتتاحیه بوده اند. باید ببینیم آیا کنسول های نسل جدید ایکس باکس میتوانند در امار فروش پلی استیشن را شکست دهند یا خیر.

شما عزیزان میتوانید به محض موجود شدن این کنسول ها در سایت ما، آنها را سفارش دهید.

همچنین میتوانید اخبار مربوط به بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.